יתרונות משלוח קמפיינים במייל עם מערכת דיוור מקצועית

יתרונות משלוח קמפיינים במייל עם מערכת דיוור מקצועית

אם תנסו לשלוח מיילים בכמויות גדולות מהחברה שלכם ללקוחות שאתם חושבים שזקוקים לכם הדבר יביא עליכם יותר רעה מטובה. מהר מאד תוכרזו כספאמים ותנודו מהרשת. מצב זה הוא בלתי נסבל למי שמנהל עסק דרך האינטרנט. השקעה במערכת דיוור מקצועית תחסוך לכם את אי הנעימות הזו, אבל לא זו הסיבה העיקרית למה כדאי לעבור עם מערכת דיוור מקצועית ולא לחשוב שניתן לעשות הכל לבד. מערכת דיוור המתמחה במתן שירות זה לא תסתפק בסיבה הבודדת הזו כדי שתצטרפו אליה. מערכת דיוור מקצועית מסוגלת לתת לכם הרבה יותר מסתם ייתרון יחסי עליכם במשלוח המיילים לרשימת הדיוור שלכם.

מערכת דיוור מחוייבת בעמידה על חוקי הפרטיות

החוק בישראל מגן על פרטיות הצרכנים ואינו ומתיר לחברות ואנשים שאינכם מכירים לשלוח אליכם דוא"ל ללא אישור שלכם. העושה כך צפוי לעונשים הקבועים בחוק. מערכת דיוור מקצועית שומרת על חוקים אלה בהקפדה יתרה. אחרי הכל הם מתפרנסים מכך ואם יתפסו אותם בהפרת החוק הרי שיאבדו את הצדקת העיסוק שלהם.

מערכת דיוור היא בעלת יכולת ניתוח מעולה

מערכת דיוור מקצועית מצויידת בכלי ניתוח לפילוח רשימת הדיוור שלכם ויכולה לתת לכם רשימות של תת קבוצות כדי ליעל את מישלוח המיילים שלכם. דבר זה מצריך התייחסות שונה לכל תת קבוצה שכזו וניתוח הצרכים שלה, וגם ניתוח זה ניתן על ידי מערכת דיוור מקצועית. מערכת דיוור מקצועית תוכל לתת לכם רשימה של מי שרכש אצלכם, מי שרק קרא את המייל, מי שלא קרא אותו כלל ומי שלא פתח אותו כלל וכדומה.

מערכת דיוור מסוגלת לנהל את הפילוח בהצלחה

רשימת הדיוור ופילוחה באמצעות כלים סטטיסטיים עשויי להיות לעזר רב לכל עסק בעל רשימת תפוצה גדולה. מערכת דיוור יכולה לנהל עבורכם את כל המערך הזה החל מפילוח נכון וחלוקה לתתי קבוצות ועד ניסוח ניוזלטרים עבור כל קבוצה. המערכת תוכל בהתאם לפלח גם כל תת קבוצה ולעשות שינויים נדרשים על מנת לייעל את התפוצה שלכם עד למקסימום.

מערכת דיוור יודעת לערוך ולשלוח הודעות גרפיות וקריאות

מיילים רבים מגיעים ללקוחות שלכם בצורה משובשת – גרפית ומילולית. מערכת דיוור יודעת כיצד לערוך ולסגור ההודעות כך שיגיעו ללקוחות שלכם בשלמות וללא שיבושים כל שהם.

מערכת מסירה גבוהה

מערכת דיוור מוודאת כי המייל שלכם הגיע ליעדו. בדיקה זו חיונית ביותר כדי לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הטובים והקבועים שלכם.

ייתרונות אלו ורבים אחרים מצויים במערכת דיוור דואלי מבית אימייליון. מערכת זו פעילה משנת 2004 והיא מלווה לקוחות רבים. מערכת דיוור זו נותנת שירות מקיף מגיבוש הקונספט השיווקי באמצעות הדיוור ועד לניהול כל המערך בכלים שהוזכרו. מערכת דיוור דואלי מגובה במערך של שרתים מקצועיים ועושה שימוש במערכת CRM. היא נותנת שירותים למדוורים בפייסבוק וכיוצא באלה.