קמפיין ממומן בפייסבוק

פרסום בפייסבוק לקהל יעד מפולח וממוקד – להגיע ללקוח המושלם בקליק אחד!

אם היינו אומרים לך שבקמפיין אחד יכול להגיע ללקוח שמתאים לעסק שלך כמו כפפה ליד: בגיל המדויק לשימוש במוצר שלך, שנמצא בדיוק בעיר שהסניף שלך נמצא בה, בעל תחומי עניין שמלווים את התחום שאתה עוסק בו ומעוניין בשירות שלך, לא היית ממשיך להקשיב?

קמפיין מודעות בפייסבוק הוא אחד הערוצים השיווקיים הממוקדים ביותר שיש., ומאפשר פרסום מדויק ואפקטיבי לקהל היעד הרלוונטי ביותר עבור העסק שלך. השימוש בכלי נעשה על ידי פרסום מודעות טקסט, מודעות תמונה או אפילו פרסום על ידי סרטונים, תלוי במטרות העסק שלך. פילוח קהל היעד נעשה על פי מאפיינים ספציפיים כמו גיל, מין, מיקום גאוגרפי, מצב משפחתי, תחומי עניין ואפילו על פי רמת האינטרקציה החברתית של הגולש…

כולם בפייסבוק. החברים הפרטיים שלך, הלקוחות שלך, הלקוחות הפוטנציאליים שלך, המתחרים שלך והעסק שלך. על ידי שימוש בכלי פרסום המודעות של פייסבוק אתה יכול להגיע ללקוח הספציפי ביותר ולא רק למכור לו או לחשוף אותו לעסק שלך, אלא ליצור איתו אינטראקציה ישירה ואישית ולשמר אותו כחבר של העסק שלך.

בין אם מדובר בהגדלת מספר הלייקים לעמוד שלך, קבלת חשיפה ממוקדת אוכלוסייה ומפולחת למוצר שלך, סגירת עסקה או הגדלת השיח החברתי על העסק שלך, כלי הפרסום של פייסבוק הוא הכלי בשבילך!

לקבלת הצעת מחיר לפרסום נכון וממוקד בפייסבוק צרו איתנו קשר!