פרסום אינטראקטיבי – הכי אפקטיבי!

פרסום אינטראקטיבי הוא פרסום עם יכולות רבות וכמעט בלתי מוגבלות. בניגוד לפרסום בערוצי תקשורת אחרים, כמו עתונות או טלויזיה, הכפופים להגדרות מסוימות ונוקשות, הרי שפרסום אינטראקטיבי מאפשר לא רק מתן דרור ליצירתיות ולחידושים מרעננים, אלא גם את היכולת להתגמש, לשנות תכנים מתי שרק רוצים, להוסיף או להוריד נתונים שונים, לעדכן און ליין, ולהגיע לקהל ממוקד ורב. פרסום אינטראקטיבי הוא המילה החמה ביותר בעולם הפרסום- ובצדק.

יכולות מוכחות
חברות פרסום באינטרנט מתמחות בדרכים מגוונות של פרסום אינטראקטיבי, ולמעשה עומדות לרשותן פלטפורמות רבות לעשות כך. האינטרנט מספק כר רחב, נוח ואפילו זול יחסית לאמצעי פרסום אחר, והוא מהווה מקפצה של ממש לעסקים רבים.
פרסום אינטראקטיבי יכול לבוא לידי ביטוי בקמפיין פרסומי רחב היקף, בו מעלים לרשת מבצע חסר תקדים, הבא לידי ביטוי במשחקי רשת נושאים פרסים, בשורה של כתבות פרסומיות ותדמיתיות המעלות את קרנו של העסק, פתיחת דף עסקי בפייסבוק והכנסת מספר רב של חברים שימשיכו ויביאו חברים אחרים, באנרים פרסומיים, במיקומים הטובים ביותר לקידום העסק שלכם, קידום באמצעות מנועי החיפוש, ועוד דברים רבים נוספים, שרק פרסום אינטראקטיבי מאפשר אותם.

מומחיות ויצירתיות
פרסום אינטראקטיבי דורש מחברות הפרסום באינטרנט להכיר את עולם האינטרנט על בוריו, כולל הבנה וניתוח מקדים של הרגלי צריכה באינטרנט, פילוח קהל היעד הרצוי לעסק שלכם, וכיוון הפרסום לקהל זה באופן ממוקד ויעיל. לצד היצירתיות הנדרשת להעברת מסר באמצעים ויזואליים בלבד, נדרשת הבנה עמוקה של טכנולוגיית האינטרנט וכל הפלטפורמות השונות בו, שישמשו במה לפרסום האינטראקטיבי.
דבר זה דורש מחברת הפרסום הכנה מוקדמת ודקדקנית של הקמפיין הפרסומי, גיבוש האסטרטגיה השיווקית בה ירצו להשתמש בצורה שתהיה היעילה ואף האיכותית ביותר עבורכם המפרסמים, והבאת העסק, המוצר או השירות שאתם מעוניינים לפרסם, לתודעת קהל הגולשים בכמות גדולה ככל האפשר, עם חשיפות רבות, והפיכת גולשים אלו בהמשך, ללקוחות שלכם.

 

שקט! מפרסמים
פרסום אינטראקטיבי מתחיל באפיון והגדרת מטרות ויעדים ממוקדים של המפרסם. מה הוא רוצה להדגיש, מה חשוב לו, למי הוא פונה ועוד. עם הנתונים הללו מתחילות חברות הפרסום האינטראקטיבי לגבש את הקונספט המנצח. כאן נדרשת גם יצירתיות רבה ביצירת מהלכים שיעוררו הדים, או בעגה המקצועית "באז", שיהיו ייחודיים, ושקהל הגולשים יסתקרן מספיק כדי לבוא ולראות על מה כל הרעש.
אם מדובר בפרסום ברשתות החברתיות, על הפרסום להיות כה בולט ומעוצב, עד כי הגולש שנכנס לדף הפייסבוק, יביא עימו מייד גולשים אחרים. אם הפרסום הוא באמצעות באנר, צריך לתכנן את גודלו, ומיקומו ברשת, ושיהיה כה מושך את העין, עם סלוגן כה אטרקטיבי, שהגולש יהיה פשוט חייב להקליק על המודעה.
לכן, רק חברות מקצועיות, שההוויה שלהם היא האינטרנט, מכירות את כללי המשחק על בורים, את השינויים והחידושים בענף, יחד עם היכרות רחבת היקף של עולם הפרסום, ויוכלו לייצר עבורכם פרסום אינטראקטיבי איכותי ומושלם.