הפקת סרטוני תדמית

סרטוני תדמית וסרטונים שיווקיים הפכו בשנים האחרונות לכלי שיווקי שמקפיץ מכירות ומשדרג כל עסק. העין האנושית מחפשת כל הזמן את הגירוי הבא וכמה שיותר מהר, ואין דרך מושלמת יותר מלתפוס את תשומת לב הגולש על ידי פרסומת בועטת לעסק שלך.
סרט תדמית מספק ללקוח הפוטנציאלי או הגולש מידע אודותיך, מה מבדיל אותך מהמתחרים שלך, מהו חזון החברה, ובמקביל יכול לבדר ולהעניק לכל אחד אפשרות להתחבר אליך ברמה האישית ולא רק המקצועית.
בדקות ספורות יש לך הזדמנות להעביר לגולש את מהות העסק שלך ולבחור את האופי בו תרצה שהעסק יוצג (אינפורמטיבי/מכירתי/חשיפתי/בידורי..).

בעצם, יש לך אפשרות לא רק להשפיע על דעת הקהל שלך אלא גם לעצב אותה…

למה סרטון שיווקי זה הדבר הכי טוב עבור העסק שלך?

האתר שלך הוא כרטיס הביקור שלך. בעקבות האפיון, העיצוב, חווית המשתמש והפרסום החיצוני, הגולש יגיע אליך. מהרגע שבו הגולש מגיע אליך יש לך 8 שניות בהן הוא יחליט אם להישאר או לעזוב.

הסרטון שלך יגרום לו להישאר ויותר מזה, לחזור ואפילו לקנות.

שימוש בטכנולוגיה חדשנית

אנחנו באיי סי יו שואפים להיות תמיד בקדמת הטכנולוגיה, להביא ללקוחותינו את החדשנות עד לפתח העסק, ולעשות כל דבר בצורה הטובה ביותר.

לכן סיפקנו עבורך את התשתית הכי מתקדמת ליצירת סרטון התדמית שלך: צילום באולפן על גבי מסך גרין סקרין (מסך ירוק).רקע גרין סקרין מאפשר צילום מקצועי ועריכה בה ניתן לשתול כל רקע מאחורי המצולם, ומבטיח תוצאה מקצועית ומהודקת.

על ידי שימוש נכון ברשתות חברתיות כמו ערוץ יוטיוב, פרסום אורגני וממומן אתה יכול לקבוע את גודל החשיפה לסרטון החדש, ומכאן, השמים הם הגבול.

יצירתיות זה שם המשחק

רעיונות חדשניים ויצירתיים, מבוססי כישרון ומקצועיות זו המומחיות שלנו. מעבר לשירותי צילום ועריכת סרטוני תדמית אנו עוסקים בסרטונים שיווקיים, סרטוני הדרכה או אפילו סרטוני אנימציה משוגעים. התסריט שלך הוא המציאות שלנו.

צרו איתנו קשר עוד היום לשדרוג העסק שלכם עם הפתרונות הכי חדשניים להגדלת המכירות והחשיפה שלכם!