תרומת הקידום ברשתות החברתיות לעסק שלך

רשתות חברתיות אינן עוד רשתות חברתיות גרידא. הן במה ענקית עליה מופיע כל מי שנחשב, ובו צופה כמות בלתי תאומן של משתמשים, ביניהם קהל היעד שלכם. הפוטנציאל השיווקי ברשתות החברתיות לא נעלם מעיניהם של בעלי עסקים רבים, המוצאים עצמם נהנים מאפשרות שיווקית שאין דומה לה. אם אתם לא יודעים איך עושים את זה, כדאי שתפנו למומחים.

ממונולוג לדיאלוג
אחת הסיבות העיקריות להצלחתן של הרשתות החברתיות כבמה שיווקית הוא היכולת לתקשר ישירות עם קהל היעד הפוטנציאלי. בעוד שבאתרים המסר עובר בצורה חד צדדית מעסק לגולש, ברשתות החברתיות יש לגולש את האפשרות להגיב און ליין, לשאול את השאלות ולקבל תשובות מיידיות ורלוונטיות, המחזקות את האמון של הגולש במוצר או בעסק שלכם.
שיטות השיווק ברשתות החברתיות הן רבות, וישנן גם רשתות חברתיות רבות, כאשר המובילה בהן היא הפייסבוק, אולם גם לאחרות יש משקל לא קטן. כדי לעשות זאת בצורה היעילה ביותר וכזו שתיצור את הרושם הטוב ביותר והאמין ביותר של העסק שלכם על הגולש, רצוי להשאיר את העבודה בידי מומחים לקידום ברשתות חברתיות, שיוכלו לסייע בידיכם להגיע לתוצאות הרצויות, ולציפיות שתליתם מקידום באמצעות רשתות חברתיות.

האישי והרגשי
קידום ברשתות החברתיות נחשב לשיטת שיווק מצליחה גם בשל הפיכת השיווק ל"אישי". הגולש מרגיש שייך לקבוצה, מביא חברים או רוכש חדשים, והרשת החברתית הופכת ליעילה ביותר עבור העסק. בישראל לבדה יש מעל שלושה מליון חשבונות פעילים בפייסבוק, וזהו אתר בו הגולשים מעבירים את זמנם בחלק נכבד מיומם. באופן זה הפך הפייסבוק מרשת חברתית נטו, למיתוג עסקי מהשורה הראשונה.
עם מספר כה גדול של חברים בפייסבוק, כל בעל עסק מבין היום כי אם הוא לא שם הוא אינו קיים. זוהי רשת מגוונת מאד המורכבת מבני נוער, מבוגרים, נשואים ואפילו פנסיונרים. הדרך היעילה ביותר לקידום בפייסבוק היא באמצעות יצירת דף עסקי בפייסבוק, אליו יצטרפו חברים רבים. אם אתם שואלים את עצמכם כיצד לצרף תומכים וחברים, זה הזמן להיעזר במי שיש לו את התשובות, ושמכיר את כל הדרכים היעילות לעשות כך, הלא הם מקדמים מומחים, בקיאים ובעלי נסיון בקידום ברשתות חברתיות.
היתרון הבולט בפתיחת דף עסקי בפייסבוק הוא בראש ובראשונה הופעת הדף במנועי החיפוש באופן מיידי. בנוסף, כל עדכון בדף מגיע מיידית לכל החברים בדף שלכם, ואם העדכונים הם מוצלחים, הם ידאגו להפיץ את הבשורה בקרב חברים נוספים.
שיווק בפייסבוק הוא אחד משיטות השיווק הפופולריות ביותר, ולצורך כך, ועל מנת לא לפספס את המומנטום, מומלץ מאד להיעזר בשירותי חברות מומחיות לקידום אתרים ושל קידום ברשתות חברתיות.

לא רק פייסבוק
קיימות רשתות חברתיות רבות ולא פחות חשובות מהפייסבוק. לינקדאין היא רשת חברתית עסקית המובילה בעולם. ברשת זו הפוקוס הוא יותר על עסקים ומיועדת לאנשים בעסקים, לכן נדרשים בה פחות כישורים חברתיים, ויתר "תכל'ס". אל רשת זו נכנסים אנשים לצורך חיפוש עבודה או פרסום עבוה, וזיהוי הזדמנויות עסקיות. רשת זו מקושרת בכל העולם, וכל מה שתפרסמו שם יהיה גלוי לעיני כל, גם בגוגל.
רשתות חברתיות נוספות עליהן יש לתת את הדעת מבחינת קידום ברשתות חברתיות, הן הטוויטר, מיי ספייס, מקושרים, דה מרקר קפה ועוד.
כל הידע והכלים לקידום ברשתות חברתיות נמצא בידי חברות מומחיות בקידום אתרים ורשתות חברתיות, המביאות לא רק נסיון עצום והיכרות מרשימה של עולם הרשתות החברתיות, אלא גם חוסכות לכם, בעלי עסקים, זמן יקר הנדרש כדי לעקוב, להגיב ולפתח את הקשרים החברתיים- עסקיים שלכם ברשתות אלו.

איתי האפרתי

טלפון נייד: 050-3782614

פקס מייל: 153-502-782614

 

1 תגובה

תגובות סגורות