קידום אתרים אורגני

בחלום: גולש רנדומלי (אבל בדיוק קהל היעד שמתאים לעסק שלך) נכנס לגוגל, מחפש מוצר כלשהו שקשור לעסק שלך וישר נוחת אצלך באתר. בשביל הכיף הוא גם מבצע קנייה און-ליין, משאיר את הפרטים שלו וממשיך להסתובב ולצרוך תוכן.
במציאות: הגולש סגר אתמול עסקה עם המתחרים שלך.

את האתר שלך אפשר לקדם בגוגל בשני מישורים: קידום ממומן בגוגל אדוורדס, וקידום אורגני.

קידום ממומן הוא פשוט, יעיל ומניב תוצאות מהירות אך תלויות קמפיין. ברגע שהקמפיין יורד מהאוויר גם האתר שלך מסיים את החשיפה שלו.

להבדיל, קידום אורגני הוא תהליך מתמשך, מורכב, ובעל משמעות עצומה עבור העסק שלך. לאחר חיפוש ביטוי כלשהו בגוגל מגיעים לעמוד ובו 10 תוצאות.כל אותן תוצאות הם אתרים/עסקים שמתחרים על אותו ביטוי. ככל שהאתר שלך מופיע יותר גבוה בחיפוש האורגני, כך יש יותר סיכוי שהגולש ייכנס אליך. מה גם שהמחשבה של כולנו כגולשים היא שעסק שמופיע בתוצאות הראשונות כנראה רציני יותר ושווה להיכנס אליו (ואז מגיעים לסוגיית "הניראות" וחווית המשתמש של האתר, אבל זה לפוסט אחר).

כשמתעסקים בקידום אתרים במנוע חיפוש כמו גוגל צריך לחיות ולנשום אינטרנט. עולם האינטרנט מתעדכן כל כך מהר, כך שהעדפות מנוע החיפוש לדירוג יכולות להשתנות מהקצה אל הקצה בתקופה קצרה.

כמקדמי אתרים, לא מספיק לדעת מה כן לעשות, חשוב מאוד לדעת גם מה ל-א לעשות. ניסיון של שנים בקידום אתרים אורגני בגוגל הוביל אלינו לקוחות שחוו על בשרם עונשים קלים או כבדים מגוגל עד להסרה מהתוצאות, בגלל שיטות קידום שחורות (ואפילו אפורות) וטעויות של מקדמי אתרים לא מקצועיים.

לכן כשבוחרים חברה לקידום אתרים חשוב לשים לב למקצועיות וניסיון, רמת התמיכה והשירות, אמינות וכמובן חיבור וזמינות לאנשי הצוות איתם בחרתם לעבוד.
עוד לא הרמתם טלפון?