מערכת דיוור אלקטרוני מפשטת תהליכים

מערכת דיוור – שיווק ללא הפסקה
מערכת דיוור אלקטרוני מסייעת לכם בשיווק העסק שלכם באמצעות שליחת דואר אלקטרוני המכיל אינפורמציה אודות העסק שלכם. מערכת דיוור מתבססת על שליחת דואר אלקטרוני כאמצעי להעברת מסרים שיווקיים לקהל מנויים קיים ולהגדלת הנמענים תוך כדי שימוש במערכת. כל הודעה הנשלחת ללקוח פוטנציאלי נחשבת כדיוור אלקטרוני. כשמדובר במשלוח דיוור אלקטרוני הכוונה היא לאחד מהצורות הללו:
שיפור הקשר עם הלקוחות – מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת לשמור על קשר עם הלקוחות ולעודד אותם לקנייה חוזרת וכדומה. תבנית זו נקראת ניוזלטר.
רכישת לקוחות חדשים – מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת רכישת לקוחות חדשים באמצעות מבצעים למשל.
שליחת הודעות – מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת משלוח הודעות מינהלתיות כמו קבלות, אישורי הזמנה, זמן האספקה וכדומה.
מערכת דיוור אלקטרוני מבדילה בין הודעות הנשלחות לקבוצה גדולה של אנשים לבין דיוור אישי הנשלח ללקוח ספציפי אחרי שעשה פעולה הקשורה בעסק שלכם, כמו רכישת מוצר או הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם.

מערכת דיוור אלקטרוני מפשטת תהליכים
מערכת דיוור אלקטרוני מסוגלת לעצב לכם את הניוזלטר, לבנות סקרים ודפי נחיתה, להשביח רשימות תפוצה וכיוצא באלה. מערכת דיוור אלקטרוני עושה את כל הדברים הללו שבעבר גזלו זמן יקר והתעסקות מרובה. אין ספק כי מערכת דיוור אלקטרוני היא דרך מדהימה ויעילה ליצרית קשר עם הלקוחות, העברת חדשות ועדכונים אליהם וכדומה. דיוור אלקטרוני משפר באופן מיידי כמעט את הקשר עם הלקוחות ומחדד את המודעות של הלקוחות אודותיכם בשוק ותורמת לשמירה על קשר רציף.
מערכת דיוור דואלי הטמיעה את כל המאפיינים הדרושים כדי לחזק את העסק שלכם ולתמוך במיתוג שלו כדי להגדיל את המכירות בקלות וביעילות. המערכת תומכת בשליחת עשרות אלפי הודעות ללא חסימה ותוך זמן קצר מסוגלת להבין מה עובד עבורכם ומה לא ובאיזה לקוחות כדאי להשקיע ובאיזה לא. תוך זמן מקצר תוכלו להתנסות במשלוח ניוזלטרים מעוצבים כמו שאתם בוחרים, מבצעים מפולחים וכדומה.

מערכת דיוור אלקטרוני של דואלי מגובה בעזרה וליווי תמידיים, חוות שרתים מקצועיים, ייעוץ שיווקי באינטרנט, הקמת מועדוני לקוחות, השבחת רשימות תפוצה וכדומה. למערכת זו תבנית ליצירת ניוזלטרים וגם אפשרות לבניית סקרים ודפי נחיתה לאתרי אינטרנט ולדפי פייסבוק.

מערכת דיוור אלקטרוני מספקת לכם כיום פתרון יעיל ופשוט לכל הצרכים שלכם בתחום הדיוור האלקטרוני. הכל נעשה בצורה ידידותית למשתמש ומאד רלוונטית ללקוחות.

מערכת דיוור דואלי מאפשרת לכם עבירות מקסימאלית ללא חסימות וקבלת ערך תועלת ללקוח ללא תחרות. מערכת דיוור דואלי מלווה אתכם באופן אישי לאורך כל קמפיין דיוור שתרצו לעשות וכן תוכלו לעקוב אחר התוצאות באמצעות דוחו"ת אודות כל משלוח.

מערכת דיוור של דואלי מבית אימייליון פועלת משנת 2004 ונותנת שירות ללקוחות רבים מתחומים שונים – חברות נדל"ן, חברות סטארט-אפ, עמותות שונות וכדומה.