כיצד ליצור ניוזלטר שמביא לפעולה?

כיצד ליצור ניוזלטר שמביא לפעולה?

אחד מאופני השיווק הנפוצים באינטרנט הוא באמצעות מערכת דיוור שמשגרת ניוזלטרים ללקוחות שלכם. מערכת דיוור כזו יודעת לעשות פילוח משתמשים ויודעת לייעץ לכם איזה סוג תוכן לשלוח לאיזה קבוצה וכדומה. מערכת דיוור מקצועית היא כלי נהדר בשיווק מסוג זה באינטרנט. אבל כדי להצליח במשימה לא די לדעת מה לעשות, אלא צריך לדעת איך לעשות זאת כדי שהניוזלטר יגרום לפעולה – למכירה.

יצירת ניוזלטר מפעיל – שלב אחרי שלב

נושא הניוזלטר – חלקו את המסרים לפי נושאים והתמקדו בנושא אחד בכל משלוח. מכיוון שהמסרים נשלחים במועדים קבועים יגיעו כל הנושאים לנמענים בכל מקרה. אל תעמיסו יותר מנושא אחד למייל אחד. על הנושא להיות אקטואלי ולהתייחס גם למתרחש מסביבכם באופן כללי.

כותרת לניוזלטר – כותרת הניוזלטר תכריע האם הנמענים יפתחו את המייל או שלא. לכן כתיבת הכותרת צריכה להיעשות באופן אטרקטיבי ביותר אבל לא נמוך ומתלהם. אל תבטיחו מליון דולר פרס אם אין לכם שני שקל בבנק. על הכותרת ללמד את הקורא במה עוסק המייל לא פחות מאשר הקלילות שלו.

כתיבת תוכן אובייקטיבי – על התוכן להיות רלוונטי ללקוחות שלכם ולהכיל מידע אמין. כדאי להביא תמיד טיעון אחד או שניים שלא תומך בחברה שלכם על מנת ליצור אפקט של אמינות. הרי כל אחד יודע כי לא רק החברה שלכם קיימת בתחום וכל אחד מכריז על עצמו כעל הטוב ביותר. הכרזה צנועה יותר תוביל להגדלת האמינות שלכם. הציעו ערך מוסף ללקוח שלכם והשתמשו בציטוטים רלוונטים במידת הצורך. כתבו הכל בשפה פשוטה ומובנת אך לא שפת רחוב נמוכה מידי.

עריכת מבצעים  – ניוזלטר יכול לשלב גם מבצעים אבל יש לזה מקום משני ואסור לתת תחושה כי המבצע נכפה על הלקוח. על הלקוח לבחור במבצע בעצמו ויש לזה חשיבות גדולה לגבי האמינות שלכם כספקי מידע.

שילוב תמונות – שילוב תמונות בניוזלטר לא רק רצוי אלא הכרחי. רבים פותחים את המייל שלהם כיום תוך כדי הליכה עם מכשיר הטלפון הנייד שלהם. לאנשים אלה אין זמן לקרוא סאגות ארוכות. תמונה טובה יכולה לעשות עבורכם את העבודה במהירות וביעילות ולגרום ללקוח להכנס לאתר כדי לבדוק מה קורה שם בדיוק.

יצירת קישורים – ניוזלטר הוא פלטפורמה מצויינת לקישורים לאתר שלכם. עשו זאת בכל ניוזלטר, וזכרו: ככל שיכנסו יותר לאתר שלכם כך הוא יקודם בגוגל מהר יותר.

הניעו לפעולה – למרות שניוזלטר אינו תשתית למכירה בלבד עליכם לאפשר זאת גם ללקוחות שלכם. פנייה ללקוח להקליק כדי לבצע הזמנה או להקליק כדי לשלוח לחבר וכדומה יהיו מאד נחוצים בכל ניוזלטר שתשלחו.

ניוזלטר הוא אמצעי מעולה שכל מערכת דיוור מקצועית משתמשת בו. מערכת דיוור דואלי תוכל לעזור לכם לעצב ולערוך את התכנים שלכם לקראת שליחתם. מערכת דיוור דואלי פועלת משנת 2004 ויש לה נסיון רב בניהול מערכי דיוור גדולים ומורכבים. מערכת דיוור זו נותנת לכם כלי פילוח מצויינים, היא מגובה בשרתים מקצועיים ומסוגלת להשביח עבורכם כל רשימת תפוצה שבידכם. מערכת דיוור דואלי תדע למצוא את פתרונות הדיוור הנכונים עבורכם.

כיצד ליצור ניוזלטר שמביא לפעולה?

אחד מאופני השיווק הנפוצים באינטרנט הוא באמצעות מערכת דיוור שמשגרת ניוזלטרים ללקוחות שלכם. מערכת דיוור כזו יודעת לעשות פילוח משתמשים ויודעת לייעץ לכם איזה סוג תוכן לשלוח לאיזה קבוצה וכדומה. מערכת דיוור מקצועית היא כלי נהדר בשיווק מסוג זה באינטרנט. אבל כדי להצליח במשימה לא די לדעת מה לעשות, אלא צריך לדעת איך לעשות זאת כדי שהניוזלטר יגרום לפעולה – למכירה.

יצירת ניוזלטר מפעיל – שלב אחרי שלב

נושא הניוזלטר – חלקו את המסרים לפי נושאים והתמקדו בנושא אחד בכל משלוח. מכיוון שהמסרים נשלחים במועדים קבועים יגיעו כל הנושאים לנמענים בכל מקרה. אל תעמיסו יותר מנושא אחד למייל אחד. על הנושא להיות אקטואלי ולהתייחס גם למתרחש מסביבכם באופן כללי.

כותרת לניוזלטר – כותרת הניוזלטר תכריע האם הנמענים יפתחו את המייל או שלא. לכן כתיבת הכותרת צריכה להיעשות באופן אטרקטיבי ביותר אבל לא נמוך ומתלהם. אל תבטיחו מליון דולר פרס אם אין לכם שני שקל בבנק. על הכותרת ללמד את הקורא במה עוסק המייל לא פחות מאשר הקלילות שלו.

כתיבת תוכן אובייקטיבי – על התוכן להיות רלוונטי ללקוחות שלכם ולהכיל מידע אמין. כדאי להביא תמיד טיעון אחד או שניים שלא תומך בחברה שלכם על מנת ליצור אפקט של אמינות. הרי כל אחד יודע כי לא רק החברה שלכם קיימת בתחום וכל אחד מכריז על עצמו כעל הטוב ביותר. הכרזה צנועה יותר תוביל להגדלת האמינות שלכם. הציעו ערך מוסף ללקוח שלכם והשתמשו בציטוטים רלוונטים במידת הצורך. כתבו הכל בשפה פשוטה ומובנת אך לא שפת רחוב נמוכה מידי.

עריכת מבצעים  – ניוזלטר יכול לשלב גם מבצעים אבל יש לזה מקום משני ואסור לתת תחושה כי המבצע נכפה על הלקוח. על הלקוח לבחור במבצע בעצמו ויש לזה חשיבות גדולה לגבי האמינות שלכם כספקי מידע.

שילוב תמונות – שילוב תמונות בניוזלטר לא רק רצוי אלא הכרחי. רבים פותחים את המייל שלהם כיום תוך כדי הליכה עם מכשיר הטלפון הנייד שלהם. לאנשים אלה אין זמן לקרוא סאגות ארוכות. תמונה טובה יכולה לעשות עבורכם את העבודה במהירות וביעילות ולגרום ללקוח להכנס לאתר כדי לבדוק מה קורה שם בדיוק.

יצירת קישורים – ניוזלטר הוא פלטפורמה מצויינת לקישורים לאתר שלכם. עשו זאת בכל ניוזלטר, וזכרו: ככל שיכנסו יותר לאתר שלכם כך הוא יקודם בגוגל מהר יותר.

הניעו לפעולה – למרות שניוזלטר אינו תשתית למכירה בלבד עליכם לאפשר זאת גם ללקוחות שלכם. פנייה ללקוח להקליק כדי לבצע הזמנה או להקליק כדי לשלוח לחבר וכדומה יהיו מאד נחוצים בכל ניוזלטר שתשלחו.

ניוזלטר הוא אמצעי מעולה שכל מערכת דיוור מקצועית משתמשת בו. מערכת דיוור דואלי תוכל לעזור לכם לעצב ולערוך את התכנים שלכם לקראת שליחתם. מערכת דיוור דואלי פועלת משנת 2004 ויש לה נסיון רב בניהול מערכי דיוור גדולים ומורכבים. מערכת דיוור זו נותנת לכם כלי פילוח מצויינים, היא מגובה בשרתים מקצועיים ומסוגלת להשביח עבורכם כל רשימת תפוצה שבידכם. מערכת דיוור דואלי תדע למצוא את פתרונות הדיוור הנכונים עבורכם.