חנות וירטואלית

חנות וירטואלית מתקדמת – למה זה חשוב לכם?

קשה מאוד כיום למצוא עסק שלא מציע את מוצריו\שירותיו לרכישה אונליין. הרוב המוחלט של בעלי העסקים באינטרנט כבר מבינים את חשיבות הקמת חנות וירטואלית, שמאפשרת לגולש לא רק להתעניין במוצרים, אלא לרכוש אותם אונליין, באופן מידי.
היתרונות של חנות מקוונת ברורים: היא מאפשרת ללקוח פונטיאלי לבצע רכישה נוחה ומיידית בכל זמן ומכל מקום – ולבעל העסק להגדיל באופן משמעותי את אחוזי הסגירה ומעגל הקונים.

להקים חנות וירטואלית זו לא בעיה, אבל חשוב מאוד שהחנות עצמה תהייה חנות מתקדמת, שתעניק לגולש חווית קנייה מושלמת. איך בונים חנות וירטואלית מתקדמת, ומה היתרונות שלה?

 

הידעת? לגולש לוקח 10 שניות להחליט אם להישאר בחנות שלך

גולש שנכנס לחנות המקוונת שלכם, מחליט בערך תוך 10 שניות אם לצאת או להישאר. זה הזמן שעומד לרשותכם. בכדי לגרום לו להישאר, חשוב מאוד שהחנות תעמוד בכל הפרמטרים המתקדמים ביותר – שנבדקו ונמצאו כמשפיעים על חווית הגלישה באופן משמעותי, ועל החלטת הגולש אם להישאר או לצאת מהחנות.

 

מה גורם לגולש להישאר בחנות שלכם ולקנות?

ממש כמו בחנות אמתית, כשקונה נכנס ומרגיש מיד את האווירה, שם לב אם החנות מסודרת בצורה נוחה, אם קל למצוא בה מה שרוצים, אם היחס אדיב ואם המבצעים ששווה לבדוק מופיעים במקום בולט שתופס את העין מיד – כך חנות וירטואלית משאירה רושם מידי על הקונה הפוטנציאלי שלכם וגורמת לו להישאר, או לצאת. מה הם אותם פרמטרים מתקדמים שמשפיעים על הגולש בחנות שלכם?

 

למה מיתוג ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר חשוב כל כך?

חנות אינטרנט מקתקדמת היא חנות מעוצבת וממותגת ברמה הגבוהה ביותר. חנות כזו מייצרת אווירה נעימה, שמזמינה את הגולש להמשיך "לטייל" בה זמן רב יותר.
תחשבו על עצמכם נכנסים לחנות אמתית – לאיזו חנות הייתם בוחרים להכנס, לחנות מרווחת, מאורת ומעוצבת, או לחנות צפופה, מבולגנת, שנראית רע?

  • עיצוב ומיתוג מתקדמים מעניקים את אפקט הWOW הנדרש
  • תכנון ויזואלי נכון מאפשר לגולש גישה נוחה לכל מוצר או שירות
  • מוזקית רקע ברמת הסאונד הגבוהה ביותר מוסיפה לחווית הקנייה באופן משמעותי

וכל אלו משרים אווירה נעימה שגורמת לגולש להישאר יותר זמן – ולרוב גם לקנות יותר.

 

למה חשוב להתאים חנות וירטואלית למכשירים ניידים?

כיום, מעל ל-50% מהגולשים גולשים ממכשירים ניידים!חנות וירטואלית מתקדמת חייבת להיות ריספונסיבית.
חנות מקוונת שאינה ריספונסיביות – מפסידה לקוחות פוטנציאלים.

לגולש חייב להיות נוח להכנס לחנות שלכם מכל מכשיר – ולצפות בה ברמה הגבוהה ביותר, בהתאמה מלאה למכשיר ממנו הוא נכנס. רק חנויות וירטואליות המותאמות עבור גלישה סלולרית משלבות את כל התנאים הדרושים.

 

מה זה אפיליאט ולמה אתם רוצים את זה בחנות שלכם?

אחד החידושים המתקדמים והחשובים בעולם המסחר המקוון הוא רשת שותפים – Affiliate Network. זאת בעצם זירת פרסום מקוונת שמחברת בין מפרסמים ובעלי עסקים.

אפילאט מאפשר לכם כבעלי חנות מקוונות להשתמש בתנועת הגולשים לחנות שלכם – כמקור הכנסה, על ידי פרסום קמפיינים שיווקיים של רשת השותפים בחנות שלכם.
שיתוף פעולה פורה הוא כזה שיוביל לWIN WIN של שני הצדדים.

 

חוק הנגישות – חובה בכל אתר!

חוק הנגישות שיכנס לתוקף בעוד מספר חודשים מחייב התאמה והנגשה של כל אתר אינטרנט לבעלי מוגבליות.
בישראל כ-20 אחוז מהאוכלוסייה הם אנשים עם מוגבלות בדרגות שונות, הזקוקים לסיוע בנגישות, ובכללה בגלישה באתרי אינטרנט.
במידה והחנות שלכם אינה מותאמת בהתאם לחוק הנגישות – יש לדאוג לכך בהקדם. חנות אינטרנט מתקדמת מאפשרת לבעלי מוגבלויות גישה נוחה לגלישה ורכישה.

 

חנות וירטואלית מתקדמת = יותר קונים

חנות וירטואלית טובה יותר- אחוזי סגירה גבוהים יותר
חנות מקוונת לא מספיקה. חנות אינטרנט צריכה להיות חנות מתקדמת, שעונה על כל הסטנדרטים הגבוהים ביותר. על מנת לגרום לגולש, הקונה הפוטנציאלי, להישאר בה זמן רב יותר ולרצות לקנות מכם, החנות צריכה להעניק לו את מירב הנוחות, בכל הפרמטרים. חנות וירטואלית מתקדמת מובילה, בסופו של דבר, לאחוזי סגירה גבוהים יותר. זו השורה התחתונה.

 

הגיע הזמן לשדרג את החנות הוירטואלית שלכם?
לחצו כאן לקבלת פרטים וייעוץ חינם!