דיוור אלקטרוני VS דיוור SMS

קיימות דרכים שונות ליצירת קשר עם הלקוח ולעידודו לרכוש מוצר או להשתמש בשירות החדש. אחת מהן היא שליחת ניוזלטר באופן קבוע, ניוזלטר המציג בפניו את האפשרויות החדשות, את המוצרים וגם את השירותים שסביר שיעניינו אותו. התפתחותה של הטכנולוגיה ושילובם של כלים מסוגים שונים, הובילה לכדי שינוי בתפיסתנו את נושא הדיוור והולידה פתרונות חדשניים, שהפתיעו רבים. בעוד שבעבר נשלח הדיוור ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני, הרי שכיום חברות ועסקים רבים בוחרים באפשרות של דיוור SMS. חברת דואלי מציעה לכם מערכת חדשנית של דיוור אלקטרוני שמספקת בדיוק את מה שצריך כל עסק, תוך התאמה לצרכים הנקודתיים הקיימים ולמטרות שאותן הוא רוצה להשיג.

באיזו אפשרות כדאי לבחור?

שליחת ניוזלטר באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני מציעה לא מעט יתרונות. מדובר במערכת דיוור המשלבת במסגרתה מגוון של כלים טכנולוגיים שונים ההופכים את הדיוור עצמו לאטרקטיבי יותר וכן גם כזה, המותאם באופן מלא אל הלקוח, שאליו הוא נשלח. דיוור אלקטרוני, הנשלח אל הלקוח באופן ישיר, בנוי ומעוצב באופן מסוגנן ומושך תשומת לב רבה. הדיוור איננו רק תוכן או מידע באשר לשירות או למוצרים החדשים. הדיוור הוא אמצעי שיווקי מתקדם, ובעיקר גם יעיל מאד, ההופך את הלקוח לחלק בלתי נפרד מהעסק או מהחברה וגם מאפשר לשמור עליו לאורך זמן. את הדואר הנשלח אל הלקוח באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני זו ניתן לפתוח בכל עת שמעוניינים וגם לשלוח אותו הלאה, אל גורמים נוספים. העיצובים הרבים המוצעים במערכת והאלמנטים השונים שניתן לצרף לדיוור עצמו כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר, הופכים את המסר לנכון יותר וגם לקליט יותר. זאת, בניגוד לשליחת הדיוור באמצעות SMS, דיוור שעשוי להיות מוגבל יותר באופן עיצובו וגם מצריך התמקדות רבה מאד במסר שאותו מעוניינים להעביר (בשל הגבלת התווים ואופיו של אופן השליחה).

כיצד לבחור בפתרון הנכון

לא בכדי הפכה מערכת הדיוור האלקטרוני לחביבה על בעלי עסקים רבים וגם חברות שונות. מדור במערכת מתקדמת ויעילה מאד, המספקת מגוון של פתרונות ללקוח וכלים שונים, הנלווים לה. בעוד ששליחת הדיוור באמצעות SMS  מוגבלת ונקודתית מאד, שליחה באמצעות הדואר האלקטרוני היא פתרון ללא גבולות, פתרון שבו ניתן לשלב אינספור של אפשרויות, שהופכות את הדיוור ליעיל הרבה יותר. כדי ליהנות מהמענה המתאים, חשוב תחילה להגדיר את הצורך, חשוב לבחון את השימושים השונים של המערכת וגם את הכלים שמציע כל אחד מהפתרונות. בחירתה של מערכת הדיוור המתאימה ושילובה כחלק מהמערך השיווקי של העסק או של החברה יכול לקדם ולהביא להצלחה רבה ובמקביל ללקוחות נוספים.