בניית קבוצות בפייסבוק

המהפכה של הרשתות החברתיות היא בקנה מידה שאף אחד לא שיער שתהיה. כוחה של הרשת החברתית הוא כזה ששיווק ברשתות החברתיות הפך להכרחי בקרב בעלי עסקים שונים, המודעים לגודל המהפכה ולחשיבות שלה עבור העסק שלהם. עבור רבים הרשתות החברתיות, כשהמובילה ביותר היא הפייסבוק, הפכו לאינטרנט הבלעדי של גולשים רבים, המבלים זמן רב בגלישה בהן. קידום ברשתות החברתיות, בראשן פייסבוק, הוא כיום, השיטה השיווקית היעילה ביותר של מיתוג עסקים בכל גודל שהוא, ונדרשים רק הכלים המקצועיים, כדי לעשות זאת בצורה שתהיה אפקטיבית לעסק.

עושים לייק לעסק
קידום ברשתות החברתיות בכלל, וקידום בפייסבוק בפרט הוא כאמור אפקטיבי מאד, אם הוא נעשה בצורה מקצועית ונכונה, שתיצור את התדמית הטובה ביותר לעסק שלכם, תקשר את הגולש בפייסבוק את אתר העסק, ולהיפך, מתוך אתר העסק, ניתן יהיה לעבור לפייסבוק. אחת הדרכים השיווקיות לקידום העסק בפייסבוק היא בניית קבוצות בפייסבוק. הרעיון הוא לפתוח דף עסקי בפייסבוק, המתנהל כמו דף חברתי של כל אחד, אולם בנוי, ערוך ומעוצב בצורה מקצועית שמטרתה פרסום אינטראקטיבי בפייסבוק. בעל העסק שברשותו דף בפייסבוק, מכניס תכנים רלוונטיים, מפרסם מבצעים, והופך את הדף לכל כך אטרקטיבי, עד שהגולשים ימצאו את דרכם אל הקבוצה, ויבקשו להיות חברים בה. גולשים אלו יביאו גולשים אחרים, התנועה בקבוצת הפייסבוק תהיה ערה, וככל שהדף יהיה בנוי בצורה מקצועית יותר, כך האמינות שלו תגדל, והעסק שלכם יקבל חשיפה שלא דמיין את גודלה והאפקטיביות שלה.

נמצאים בידיים טובות
חברות פרסום אינטראקטיבי רבות, מקדמי אתרים ורשתות חברתיות, הינם הכתובת שלכם לשיווק בפייסבוק. הם אלו המבינים את הצורך, את האופי של הרשת החברתית הזו, חיים ונושמים רשתות חברתיות, ודואגים להעלאת תכנים, ולהפצת הקבוצה שבניתם בפייסבוק, או בנו עבורכם מומחי פרסום אינטראקטיבי, בצורה אטרקטיבית ואפקטיבית, שתגדיל את מספר החברים לכמות גדולה מאד. גם עדכון התכנים, העלאת מבצעים, חדשות ותמונות נעשות על ידי חברות קידום ברשתות החברתיות, ובכך נחסך לך, בעל העסק, זמן יקר בו אינך צריך להיות נוכח בפייסבוק, כי אנשי מקצוע יעשו זאת עבורך.

בנייה של קבוצות בפייסבוק היא לכאורה דבר פשוט שכל אחד שיש לו עמוד פייסבוק פרטי, או קבוצה קטנה בפייסבוק יכול לעשות. כשמדובר בקבוצה חברתית הדבר נכון. כשמדובר בצורך של מיתוג לעסקים, רק מקצוענים יכולים לעשות זאת. חברת פרסום באינטרנט העוסקת בקידום אתרים ורשתות חברתיות, יודעת איך להכניס את הפרסום הנכון, את המיתוג הנכון, וליצור קבוצה יציבה ופעילה בפייסבוק, כזו שתזניק את העסק שלכם כלפי מעלה.

אם אתם שוקלים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, ההמלצה היא לתת למקצוענים לעשות זאת. בעזרתם יכול העסק שלכם לנסוק, לקבל הכרה גדולה של לקוחות פוטנציאליים, ולחזק את התדמית שלו, מה גם שברגע שקיימת קבוצה בפייסבוק, הדף מופיע אוטומטית בגוגל.

איתי האפרתי

טלפון נייד: 050-3782614

פקס מייל: 153-502-782614